Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Makro wspiera małe sklepy kampanią „Otwarte niedziele”



pr - 15 października 2019 18:30


11 października br. Makro Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć hurtowni wspiera przedsiębiorców i reklamuje ich lokale, podkreślając, jak wielką pasję i wysiłek wkładają w prowadzenie własnych firm.

Sieć hurtowni Makro rozpoczęła kampanię specjalnie, tuż przed niedzielą niehandlową, zapraszając konsumentów z całej Polski do odwiedzenia lokalnych sklepików oraz restauracji, które mogą przyjmować gości i klientów właśnie w tym dniu. – Tą akcją chcemy wesprzeć naszych klientów. Doceniamy ich pasje oraz zaangażowanie w prowadzeniu biznesu i liczymy, że docenią to też konsumenci, chętnie odwiedzając ich lokale, które promujemy na stronie www.makro.pl – mówi Anna Heimberger, dyrektor Działu Marketingu Makro Polska.

– Kampanię zaprojektowaliśmy w ciekawy sposób, wykorzystując elementy real-time marketingu i dyskusyjny temat niedziel handlowych – dodaje.

Akcja jest wspierana przez kampanię medialną, w ramach której wykorzystywane są reklamy w dziennikach lokalnych, wieloformatowe siatki na budynkach Makro, billboardy oraz materiały POS. W internecie kampania będzie widoczna na portalach biznesowych i w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram oraz YouTube. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu MAKRO Polska, a za zakup mediów – Metro Group Advertising.