Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

InPost wprowadzi aplikację do odbioru i nadawania przesyłek



dlahandlu.pl - 12 listopada 2019 12:40


Spółka InPost udostępnia nowatorskie rozwiązanie pozwalające na zarządzanie Paczkomatem i swoją skrytką z poziomu aplikacji. Dzięki temu, przy jednym Paczkomacie przesyłki będzie mogło odbierać wiele osób na raz. InPost umożliwi też niedługo nadawanie przesyłek za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie.

Jak podaje firma, rozwiązanie jest dostępne w 95 proc. maszyn. Pozostałe starsze urządzenia są sukcesywnie modernizowane do najnowszego standardu

- Odbiór przesyłek w Paczkomacie trwa zazwyczaj kilkadziesiąt sekund. Jednak zdecydowaliśmy się ten proces jeszcze przyspieszyć i wdrożyć strategię GO MOBILE! Od teraz podchodząc do Paczkomatu możemy wybrać aplikację InPost i – w biegu – otworzyć swoją skrytkę tak aby operacja ograniczyła się wyłącznie do wyjęcia przesyłki z urządzenia. Wprowadzana właśnie nowa wersja aplikacji mobilnej praktycznie staje się centrum zarządzania przesyłkami i pozwoli na otwieranie Paczkomatu bez żadnych dodatkowych kodów. To najbardziej rewolucyjna zmiana w zarządzaniu przesyłkami od czasu postawienia pierwszego Paczkomatu w 2009 roku – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost i zaznacza, że to nie koniec nowości.

- Już wkrótce aplikacja umożliwi też szybkie nadawanie przesyłek. Docelowo za pomocą aplikacji będzie można dokonać każdej operacji związanej z obsługą przesyłek – dodał.

Oryginalna aplikacja jest do pobrania wyłącznie w sklepach App Store oraz Google Play.

Przypomnijmy, w październiku 2019 firma wprowadziła nową usługę „Szybkie Nadania” – bez rejestracji, logowania i kolejek, która znacznie skraca czas potrzebny do nadania przesyłki. Od października klienci detaliczni InPost korzystają także z nowego, niższego cennika przesyłek w różnych gabarytach – który zakłada nawet 20 proc. obniżkę, do 11,99 zł brutto.

InPost wprowadził też usługę logistyczną InPost Fullfilment, dedykowaną klientom biznesowym.