Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Rekomercjalizacja Riviery: Ponad 160 podpisanych umów i 50 nowych marek



dlahandlu.pl - 14 listopada 2019 11:28


Zakończył się pierwszy etap rekomercjalizacji Centrum Riviera w Gdyni. Podpisano już 162 umowy, a portfolio centrum powiększyło się o 52 nowych najemców.

Wśród 52 debiutantów jest Timberland, Patrizia Aryton, Lancerto, Coccodrillo, Tezenis, Parfois, e-obuwie, Pepco, Varlesca. Wzbogacono ofertę Health&Beauty – lista najemców powiększyła się o L'Occitane en Provence, The Body Shop, Starą Mydlarnię, Semilac, Hair Shop, Lynx Optique, Optical Christex oraz salon Jean Louis David.

W ofercie wyposażenia domu w gdyńskim centrum zadebiutowali Homla, Drawex, Anawa Meble, a salon Eurofirany powiększył swoją powierzchnię. Do oferty elektroniki wprowadzono markę Mi Store, a także przedłużono umowy na iSpot oraz Centrum Sony. Propozycję gastronomiczną wzbogacono o nowe restauracje z miejscami siedzącymi: Lepione, Familia Bistro i La Trattoria oraz punkt z lodami naturalnymi Miło Mi, lokal z kuchnią meksykańską Papa Diego, cafe Scholler, Berlin Doner Kebab oraz Express Oriental.

Riviera sfinalizowała też negocjacje dotyczące rozbudowy kina Helios o dwie sale dream (kat. premium). Udostępniono również więcej usług, m.in. punkt Energi, naprawy telefonów Halloo i punkt Mister Minit. Wkrótce zostanie zmodernizowanych 7 placów zabaw dla dzieci.

Centrum Riviera mieści 250 sklepów.