Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Ruch wraca do korzeni: „Prasa, książki, RUCH” (galeria)



dlahandlu.pl - 18 listopada 2019 09:31


Ruch poza prasą chce sprzedawać książki, zapiekanki, pączki i gorące napoje. Pierwszy salonik w nowym formacie otwarto w Wyszkowie.

13 listopada otwarty został pierwszy salonik prasowy RUCH S.A. zrealizowany w nowym formacie wizualnym i przestrzennym, który umożliwia sprzedaż nowych produktów asortymentu detalicznego i gastronomicznego przy jednoczesnym zapewnieniu szerokiego dostępu do prasy i sprawdzonych usług RUCH S.A.

– To wydarzenie o znaczeniu lokalnym, ale i ogólnopolskim. W Wyszkowie otwieramy salonik prasowy, który daje klientom dostęp do ponad 1000 tytułów prasowych, ale także umożliwia skorzystanie z oferty gastronomicznej czy szerokiego asortymentu detalicznego. Punkt RUCH-u w Wyszkowie to także mini centrum usług, w którym można nadać i odebrać przesyłkę (Paczka w RUCH-u), zarejestrować startery telekomunikacyjne, zrealizować przelewy, opłacić rachunki oraz wypłacić gotówkę za pomocą usługi Cash Back – mówi Miłosz Szulc, prezes zarządu RUCH S.A.

Nowy format saloniku prasowego to m.in. efekt współpracy RUCH S.A. z Urzędem Gminy w Wyszkowie. Wymagania dotyczące ładu przestrzennego gminy pozwoliły na wdrożenie nowej przystającej do wymagań gminy – bryły kiosku.

W ofercie nowego saloniku prasowego RUCH w Wyszkowie pojawią się hot-dogi, zapiekanki, kanapki, drożdżówki, pączki oraz gorące napoje takie jak aromatyczna kawa, herbata czy czekolada. W nowym formacie saloniku prasowego RUCH znaleźć będzie można artykuły spożywcze (zimne napoje, słodycze, słone przekąski), artykuły tytoniowe oraz akcesoria do palenia, szereg produktów kosmetycznych, leki i artykuły szkolno-biurowe.

Salonik Prasowy w Wyszkowie jest też pierwszym punktem RUCH-u, w którym klienci mogą skorzystać z nowej oferty książek. Już niebawem w 404 kioskach sieci RUCH-u klienci zyskają dostęp do 100 tys.  tytułów książkowych.
– To efekt realizacji naszej strategii biznesowej. Wracamy do korzeni – „Prasa, książki, RUCH” – to hasło silnie zakorzenione w świadomości Polaków. Obecnie uruchamiamy nowy produkt, jakim są książki w kioskach RUCH-u. Chcemy zbudować silną pozycję na rynku wydawniczym zapewniając czytelnikom dostęp do książek nawet w małych miejscowościach, gdzie nie ma stacjonarnych księgarni. Nasza sieć sprzedaży oraz jej integracja z aplikacją internetową pozwalają na dostęp do 100.000 tytułów książkowych w punktach RUCH-u. Zaczynamy od 404 kiosków. W 2020 roku zamierzamy rozwinąć ten projekt do ponad 1000 punktów, w których będzie można kupić książki - mówi Piotr Regulski, członek zarządu RUCH S.A. Podczas niedawnego Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2019, przedstawiciel RUCHu-u zapowiedział, że wkrótce otwarty zostanie pierwszy autonomiczny kiosk w Warszawie.

Ofertę nowości i bestsellerów firma zapewni dzięki współpracy partnerskiej z OSDW Azymut Sp. z o.o.

W pierwszym etapie wprowadzania do sprzedaży książek, w każdym z ponad 400 punktów na ekspozytorach dostępnych będzie od 30 do 80 książek (w przypadku zainteresowania tytułem niedostępnym fizycznie w kiosku wystarczy złożyć zamówienie u kioskarza, a książka trafi do punktu w przeciągu maksymalnie 48 godzin). Dostawy książek będą realizowane raz w tygodniu, co gwarantuje czytelnikom dostęp do najnowszych pozycji na polskim rynku wydawniczym. Na grudzień RUCH przygotował dla klientów ciekawą ofertę świąteczną, uwzględniającą bestsellery wydawnicze oraz książki dla dzieci. Wszystkie dostępne w RUCH-u książki można znaleźć na stronie internetowej www.kiosk.ruch.com.pl. Jest to zintegrowany z aplikacją w punktach sprzedaży prasy sklep internetowy z kompletną ofertą książkową.

Przypomnijmy: pod koniec sierpnia Sąd Okręgowy w Warszawie zatwierdził układy z wydawcami. Teraz akcje Ruchu ma przejąć Alior Bank i sprzedać je spółce PKN Orlen. Dzięki punktom Ruchu zamierza rozwijać sieć sklepów O!Shop poza stacjami paliw.