Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Święty Mikołaj, misie polarne i ciężarówki w świątecznej kampanii marki Coca-Cola



pr - 18 listopada 2019 09:46


W ramach komunikacji marka przygotowała  m.in. świąteczne etykiety, dwa spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM oraz loterię konsumencką, a do współpracy zaangażowała influencerów i tiktokerów. Po raz kolejny ruszy także świąteczna trasa ciężarówek.

Świętego Mikołaja Coca-Cola po raz pierwszy wykorzystała w swojej reklamie w 1920 roku. Z kolei wizerunek wykreowany w 1931 roku przez ilustratora marki, Haddona Sundbloma, stał się archetypem tej postaci.

Loteria konsumencka Coca-Cola, potrwa od 12 listopada do 27 grudnia. Codziennie do wygrania będą kultowe misie polarne, znane z reklam telewizyjnych – tym razem w rozmiarze XXL.  Aby wziąć udział w loterii, należy kupić napój Coca-Cola Regular lub Coca-Cola Zero w butelce ze świątecznymi etykietami, wpisać kod spod nakrętki na profilu marki w aplikacji Messenger i sprawdzić ewentualną wygraną.

Emisja reklamy z ciężarówkami wystartuje 18 listopada. Tego samego dnia ruszy głosowanie, gdzie ciężarówki mają się pojawić. 1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości, a 6 grudnia spośród nich zostaną wyłonione trzy miasta.

Kampania świąteczna realizowana jest w formacie 360 stopni. Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.