Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Koniec sporu Kaufland - Unilever. Jakie zmiany czekają klientów w Polsce?



dlahandlu.pl - 20 listopada 2019 17:33


Niemiecki detalista po rocznej przerwie chce ponownie wprowadzić produkty Unilevera do swoich sklepów. Jak porozumienie wpłynie na ofertę sieci Kaufland w Polsce? Sieć zapewnia, że klientów czekają promocje, a produkty alternatywne dla marek Unilever w dalszym ciągu będą obecne na półkach sklepu.

- Pragniemy zaznaczyć, że jako sieć Kaufland dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym klientom bogatą i zróżnicowaną ofertę, nieustannie dbając o jej rozwój. W każdym z naszych sklepów klienci mogą wybierać spośród kilkunastu tysięcy wysokiej jakości produktów – w tym ok. 140 artykułów Unilever pod postacią marek takich jak Knorr, Domestos, Surf, Coccolino, Sunlight czy Rexona. W związku z powrotem produktów Unilever do asortymentu Kaufland, przygotowaliśmy atrakcyjne promocje obejmujące wybrane produkty wymienionych marek, z których klienci sieci będą mogli skorzystać jeszcze w tym roku. Pragniemy podkreślić, że zależy nam na oferowaniu klientom o zróżnicowanych potrzebach możliwości wyboru różnorodnych produktów. Dlatego też produkty alternatywne dla marek Unilever w dalszym ciągu będą obecne na półkach naszych marketów - informuje nas biuro prasowe sieci. 

Przypomnijmy, że pod koniec ubiegłego roku Kaufland podjął decyzję o usunięciu wszystkich produktów Unilevera w odpowiedzi na „drastyczny wzrost cen” i „jednostronne zmiany warunków umowy”.