Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Paweł Dziekoński: Kazar nie pojawi się w Lidlu czy Biedronce. To krótkowzroczna strategia



dlahandlu.pl - 21 listopada 2019 12:34


Stawiamy na jakość i siłę marki. Nie organizujemy wielu promocji cenowych, bo "nie gramy promocjami". Produkty marki Kazar nie pojawią się w żadnym z dyskontów typu Lidl czy Biedronka - mówił Paweł Dziekoński, wiceprezes zarządu Kazar Group na konferencji Fashion Economy.

Paweł Dziekoński jest zdania, że wejście marek typu premium do dyskontów to sposób na szybkie zwiększenie finansów, ale jest to krótkowzroczna strategia.

Firma niedawno wystartowała z nowym konceptem Kazar Studio. Pierwszy punkt został otwarty w stołecznej Galerii Mokotów. Koncept jest adresowany do pokolenia Y. Jak podkreślał wiceprezes marki Kazar,  handel musi dostosować swoją ofertę do tego pokolenia, a cena nie jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe tej grupy społecznej. Swoje wybory opierają raczej na wrażeniach estetycznych.