Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Action: Jesteśmy już postrzegani jako generator ruchu w galeriach handlowych



propertynews.pl - 23 listopada 2019 11:19


Action jest coraz częściej postrzegany jako traffic generator, ponieważ skutecznie ożywiamy ruch handlowy. Ostatnio szczególnie jest to widoczne w galerii Manhattan w Gorzowie Wielkopolskim. Oczywiście jesteśmy jeszcze zbyt mali, by z tego słynąć, ale sądzę, że wraz z rozwojem naszej sieci będziemy się stawać pożądanym partnerem także dużych obiektów – uważa Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Jak to jest, że sukces Action właściwie przeczy trendom handlowym. Firma nie przesadza z wydatkami na reklamę, wystrój wnętrza też jest raczej skromny? 

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska: Rzeczywiście mniej uwagi poświęcamy wystrojowi, bo chcemy zaskakiwać klientów często zmieniającym się asortymentem. Dlatego raz na tydzień pojawia się nowa oferta około 150 produktów. Dzięki temu robienie u nas zakupów przypomina poszukiwanie skarbów. 

W dzisiejszym świecie marka, która nie ma kanału sprzedaży online jest właściwie dinozaurem. Tymczasem Action nie ma sklepu internetowego. Jak sobie radzicie? 

Oczywiście obserwujemy rozwój sytuacji. Zachowania zakupowe klientów się zmieniają. Wiele osób poszukuje informacji o produktach w Internecie. Dlatego posiadamy rozbudowaną stronę internetową, która dostarcza inspiracji i pozwala naszym klientom zapoznać się z nowościami, cotygodniową ofertą specjalną oraz całym asortymentem dostępnym w sklepach Action. Wiemy, że omnichannel jest niezbędny, dlatego analizujemy możliwości wejścia na rynek e-commerce.

Więcej na propertynews.pl