Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Profi startuje z nową kampanią telewizyjną



dlahandlu.pl - 15 stycznia 2020 14:32


W połowie stycznia firma Profi startuje z ogólnopolską kampanią sponsorską, promującą kategorię zup gotowych w opakowaniach typu softpack. Spot reklamowy pojawi się zarówno przed, jak i po wybranych programach telewizyjnych w największych, ogólnopolskich stacjach TV oraz w wybranych kanałach telewizji tematycznych.

Nowa kampania telewizyjna firmy Profi to zarazem jej pierwsza kampania wspierająca kategorię zup, jak również przypomnienie się konsumentom po długim czasie nieobecności w mediach o tak szerokim zasięgu. Choć poprzednie kampanie nie obejmowały swym zasięgiem telewizji, Profi nie tylko stale utrzymuje pozycję lidera na rynku pasztetów, ale zdobyło ją również dla kategorii zup gotowych.

Zupy gotowe Profi nie różnią się od tych, przygotowywanych w domowej kuchni. Każda spośród 17 propozycji pełna jest kawałków warzyw, mięsa, z dodatkiem makaronu lub ryżu, dzięki czemu stanowi pożywną porcję obiadową, którą wystarczy jedynie przelać do garnka i podgrzać.

Kampania reklamowa zaplanowana jest na pierwszy kwartał roku 2020. Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Profi od 2017 r. 

Za strategię oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Dodatkowym wsparciem dla kategorii zup będzie komunikacja poprzez kanały w mediach społecznościowych, działania PR, prowadzone przez agencję Sfera Group oraz promocja w punktach sprzedaży i współpraca z partnerami handlowymi.