Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Bos-Pol wdraża nową strategię rozwoju i rozszerza ofertę dla detalistów o kolejne marki



dlahandlu.pl - 14 lutego 2020 11:53


Lorenz Balsen Snack-Word, Intersnack Poland oraz HJ Heinz to kolejni producenci, którzy podpisali właśnie umowy o współpracy z Bos-Polem. Firma dystrybucyjna po ubiegłorocznej zmianie głównego akcjonariusza na Grupę Chorten, wdraża nową strategię rozwoju.

Bos-Pol działający na terenie województwa podlaskiego obecnie oferuje sklepom marki już blisko 150 największych producentów. Od lutego obowiązują nowe umowy na dystrybucję 2 dużych producentów przekąsek oraz znanej marki przetworów. Detaliści zamawiać mogą już m.in. chipsy Crunchips, Monster Munch, Peppies, Wiejskie Ziemniaczki, Chio; paluszki i krakersy Lajkonik, orzeszki NicNac’s, czyli lubiane marki od Lorenz Balsen Snack-Word. W portfolio Intersnack Poland są orzeszki i inne słone przekąski marek Felix i Przysnacki. Z kolei HJ Heinz to producent najbardziej rozpoznawalnego ketchupu, ale także innych sosów i dań gotowych.

- Zależy nam na tym, by w tym roku jeszcze bardziej rozwinąć ofertę dystrybucyjną dla sklepów ogólnospożywczych. Obecnie mamy w już ponad 140 umów z producentami, a więc łącznie kilkaset dostępnych marek – podkreśla Robert Karpiuk, prezes zarządu Bos-Polu.

- Nasze sklepy w regionie naprawdę mają z czego wybierać, jeśli chodzi o portfolio Bos-Polu. Widzimy także efekty, jakie przynosi usprawnienie logistyki tego dystrybutora – dodaje Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Przypomnijmy, że w lipcu 2019 roku, Grupa Chorten, z którą współpracuje obecnie 1860 sklepów partnerskich, wykupiła akcje Bać-Polu w białostockim Bos-Polu. Tym samym została większościowym akcjonariuszem tej spółki dystrybucyjnej. Ostatnio akcje firmy nabyły także: Spółdzielnia Obrotu Towarowego, spółka TEDI, Grupa MPT oraz właściciele kluczowych sklepów w Grupie Chorten.