Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Dorota Wellman i Marcin Prokop w kampanii reklamowej esize.me



pr - 21 lutego 2020 11:43


Rusza kampania reklamowa pod hasłem „Rozmiar rozmiarowi nierówny” promująca innowacyjną usługę esize.me, dostępną w sklepach CCC i eobuwie.pl. Umożliwia ona wykonanie skanu 3D stopy, dzięki któremu klient może dokładnie dopasować obuwie do stopy bez konieczności przymierzania. W spocie głównym oraz w serii krótkich, żartobliwych filmów reklamowych występuje para dziennikarzy Dorota Wellman i Marcin Prokop. Kampania emitowana będzie w telewizji, kanałach digital oraz w sklepach CCC.

W serii krótkich spotów, przeznaczonych do komunikacji digitalowej ambasadorzy kampanii Dorota Wellman i Marcin Prokop testują usługę esize.me dobierając, na podstawie cyfrowego skanu stóp, właściwy, indywidualnie dopasowany dla nich rozmiar obuwia. Z właściwym sobie poczuciem humoru wcielają się w rolę prezenterów, którzy wyjaśniają jakie korzyści przynosi usługa oraz jak z niej korzystać.

W głównym spocie tv prezenterzy w żartobliwy sposób wchodzą w role bohaterów znanej wszystkim bajki i przedstawiają benefity usługi esize.me. W materiałach pokazane są możliwości realizacji zakupów poprzez wiele kanałów m.in. sklep online czy sklepy stacjonarne CCC i eobuwie.pl. Kampania ma na celu, w humorystyczny i lekki sposób, wypromować usługę, która minimalizuje ryzyko doboru nieodpowiedniego obuwia, a także ułatwia zakupy mobilne. To pierwsza kampania esize.me z tak wielokanałowym i szerokim zasięgiem medialnym, docierająca do różnych grup odbiorców i klientów CCC i eobuwie.pl.

Skaner esize.me w ciągu 5 sekund tworzy precyzyjny model 3D stóp ze wszystkimi wymiarami ułatwiającymi odpowiedni dobór obuwia, takimi jak długość, szerokość oraz obwód stopy, a także wysokość podbicia. Na podstawie takiego modelu oraz indywidualnych preferencji klienta system rekomenduje idealnie dopasowane buty, bez konieczności ich przymierzania.

Tegoroczna wielokanałowa kampania esize.me nawiązuje do spotów emitowanych w kanale digital oraz sklepach CCC w 2019 roku.

Autorem kreacji reklamy jest agencja Agencja 2012. Spoty zostały zrealizowane w studio Lemon Films. Reżyserem spotu głównego jest Maciej Kowalczuk, spotów do kampanii digitalowej duet Frydrych/Zdanowski, a autorem sesji zdjęciowej jest Jacek Kołodziejski. Za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.