Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Prymat wydał na product placement ponad 137 mln zł, Biedronka 53 mln zł



wirtualnemedia.pl - 27 lutego 2020 10:33


Wartość lokowania produktu (product placement) w 2019 roku w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła 693,5 mln zł - wynika z badania Pentagon Research, które powstały na podstawie cennikowych danych nadawców.

Pierwsze miejsce z dużą przewagą nad resztą stawki zajmuje marka przypraw Prymat, która wydała na lokowania swoich produktów ponad 137,3 mln złotych (sponsor programu „Doradcy smaku” w TVN). Daleko za liderem są sieć detaliczna Biedronka (53,1 mln zł), która była sponsorem programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2 oraz firma Zwieger, produkująca naczynia i akcesoria kuchenne (18,7 mln zł).

Czytaj więcej na: .wirtualnemedia.pl