Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Carrefour pokazuje ruch w ponad 900 sklepach w czasie rzeczywistym



dlahandlu.pl - 10 kwietnia 2020 12:36


Carrefour Polska wdrożył na swojej stronie internetowej narzędzie wskazujące klientom sieci prognozowany ruch we wszystkich swoich sklepach. W oparciu o udostępniane dane konsumenci mogą świadomie zaplanować wizytę w konkretnym sklepie. Działanie to jest elementem ogólnopolskiej kampanii Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”.

Carrefour udostępnił na swojej stronie internetowej możliwość sprawdzania prognozowanego ruchu we wszystkich swoich sklepach. Służy temu narzędzie Traffic Meter opierające się na danych zbieranych przez platformę Synerise z ponad 900 sklepów sieci w czasie rzeczywistym. Klienci w prosty sposób mogą wyszukać swój sklep Carrefour i sprawdzić, jak wygląda ruch w wybranej przez siebie lokalizacji. Predykcja odbywa się na podstawie analizy historycznych danych zebranych z każdego punktu sprzedaży (POS). 

Traffic Meter jest elementem kampanii sieci Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, która promuje i wspiera odpowiedzialne, solidarne i bezpieczne działania. Narzędzie powstało w wyniku współpracy Carrefour ze spółką technologiczną Synerise oraz K2 Precise.