Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Lidl: Konsumenci zwracają się ku podstawowym produktom nabiałowym



portalspozywczy.pl - 22 kwietnia 2020 12:53


W ostatnim czasie zauważamy zmianę zainteresowania klientów asortymentem produktów mleczarskich. W zależności od grup towarowych, pewne produkty odnotowały wzrosty a inne spadki w sprzedaży. Na znaczeniu zyskują podstawowe produkty nabiałowe – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska.

Lidl podkreśla, że sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu firmy, w samej kategorii nabiału ten udział jest znacznie wyższy. Dzięki tej współpracy, w roku obrotowym 2019 wartość produktów marek własnych Lidl wyeksportowanych za pośrednictwem sieci Lidl przez 241 polskich dostawców, do 25 europejskich krajów wyniosła 3,1 mld zł.