Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

CCC otworzyło wszystkie sklepy w Polsce i nieliczne w Europie. Kusi obniżkami



dlahandlu.pl - 5 maja 2020 14:37


CCC ponownie stopniowo otwiera swoje sklepy stacjonarne po decyzji o odmrożeniu gospodarki, które było związane ze stanem zagrożenia epidemiologicznego w Polsce. W I etapie od 20 kwietnia otwarto ponad 130 sklepów w parkach handlowych w mniejszych miejscowościach w całej Polsce, a od 4 maja grupa otworzyła wszystkie 470 sklepów w centrach handlowych w naszym kraju.

Natomiast w Europie otwarto 173 sklepy. Grupa posiada w całej Europie 1219 sklepów.

W okresie zamknięcia sklepów i fukcjonowania tylko sprzedaży online, marka zintensyfikowała obecność w mediach społecznościowych, szczególnie na Instagramie, gdzie umożliwiła klientom zakupy i liczne akcje contentowe (m.in. poprzez livy, InstaStories). W ostatnich 8 tygodniach brand rozpoczął współpracę z blisko 200 influencerami. Intensyfikacja działań na Instagramie jest także dodatkowym wsparciem w ramach omnichannelowego modelu sprzedaży CCC, bazującego na sprzedaży online i offline - w sklepach.  

Po zakończeniu kampanii #hometimestories odnoszącej się do konieczności izolacji w domach firma rozpoczyna kampanię pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami” i kieruje do klientów specjalne akcje rabatowe – 20% na pierwszy produkt, 30% na drugi i 50% na trzeci (dotyczy całego asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych).

W okresie zamknięcia sklepów blisko 200 influencerów o zasięgach na poziomie ok. 20-50 tys. followersów prezentowało na swoich profilach obuwie marek z portfolio CCC, tj. Sprandi czy Jenny Fairy. W ramach aktywności oferowali oni obserwującym unikalne kody rabatowe, które umożliwiały zakupy ze zniżką w sklepie online CCC. CCC współpracuje także długoterminowo z kilkudziesięcioma najbardziej wpływowymi influencerami m.in. ekspertkami modowymi, stylistkami, trenerkami sportowymi, czy blogerkami parentingowymi.