Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Żywiec promuje wariant bezalkoholowy



pr - 18 maja 2020 12:39


Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: „Chce się Ż”. Reklamę można oglądać od 18 maja w telewizji i w internecie.

Żywiec od lat towarzyszy Polakom w różnych chwilach, zachęcając ich do czerpania radości z życia. Nowy spot marki udowadnia, że piwem bezalkoholowym można cieszyć się wszędzie, niezależnie od okoliczności – zwłaszcza, że do wyboru są aż trzy bezalkoholowe warianty – Żywiec 0,0%, Żywiec 0,0% Białe i Żywiec 0,0% Sesyjne IPA.

Nowy żywiecki spot można oglądać od 18 maja w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VOD. Kampania prowadzona będzie również w internecie.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych  – agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.