Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Transfer z Oshee do Colian



wirtualnemedia.pl - 2 lipca 2020 10:35


Mariusz Ryciak, ostatnio group CMO Oshee Polska, od lipca dołączył do marketingu firmy Colian.

 

Ryciak odpowiada za marketing słodyczy Colian: Akuku!, Goplana, Jeżyki, Jutrzenka i Solidarność. Ponadto zajmie się aktywacją działań marketingowych brytyjskiej Elizabeth Shaw i irlandzkiej Lily O'Brien's. Wraz z końcem 2019 roku z firmą Colian rozstała się Anna Tutak-Kordyl, dyrektorka ds. strategii marketingowej.

Mariusz Ryciak z Oshee Polska był związany od listopada 2017 roku. Odpowiadał za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy - Oshee, Kingi Pienińskiej i Combu. Przed Oshee Polska pracował jako strategic director w NeumannBrown, zarządzał własną agencją Red Parrot. Wcześniej m.in. przez lata pracował w branży reklamowej oraz na rynku mediów.