Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Carrefour rozszerza click&collect o spożywkę



dlahandlu.pl - 28 sierpnia 2020 14:09


Sieć Carrefour rozszerzyła system click&collect o zakupy spożywcze, które zamówić można już nie tylko z dostawą do domu, ale również z odbiorem osobistym we wszystkich ponad 200 hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce.

Obok dostawy do domu czy wysyłki kurierskiej artykułów, które nie wymagają chłodzenia, klienci Carrefour mogą teraz osobiście odebrać zamówione przez Internet zakupy spożywcze we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w całej Polsce. Zakupy skompletuje pracownik wybranego sklepu, za co klient nie poniesie dodatkowych opłat.

- Rozwój systemu click&collect dla zakupów spożywczych to wynik konsekwentnie realizowanej strategii omnikanałowości.  Obserwujemy i dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów, dla których ważna jest oszczędność czasu, bezpieczeństwo zakupów oraz ich komfort, co zapewniamy poprzez oferowanie wielu sposobów przejścia przez proces zakupowy w Carrefour – mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.  Stawiając potrzeby klienta na pierwszym miejscu umożliwiliśmy zamówienie zakupów w naszym sklepie internetowym nie tylko z dostawą do domu, ale również z odbiorem w ponad 200 sklepach Carrefour w całej Polsce – dodaje M. Sacha.

Zamówienie zakupów z odbiorem w sklepie jest intuicyjne i szybkie. Po zalogowaniu się na stronę e-sklepu spożywczego Carrefour.pl, klient wybiera sposób dostawy „Odbiór w punkcie Carrefour”, a następnie konkretny sklep i datę odbioru zakupów. Koszyk kompletuje się na stronie internetowej, po czym składa się zamówienie i dokonuje płatności online. Usługa odbioru zakupów w sklepie dostępna jest we wszystkich hiper- i supermarketach sieci, tj. w ponad 200 placówkach Carrefour w całej Polsce.