Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

COSTA COFFEE Home Edition - nowość w portfolio Coca-Cola HBC Polska



dlahandlu.pl - 29 września 2020 10:32


Marka COSTA COFFEE rozszerza swoją ofertę kaw o COSTA COFFEE Home Edition, czyli wysokiej jakości kawę w wersji do domu.

COSTA COFFEE Home Edition od teraz dostępna jest w czterech wariantach, zarówno w ziarnach, jako kawa mielona oraz w kapsułkach. Nowość uzupełnia portfolio firmy Coca-Cola HBC Polska.

Signature Blend to mieszanka ziaren arabiki i robusty. Wolno palona w celu uzyskania łagodnego smaku i bogatego, orzechowego aromatu. Idealna do codziennej konsumpcji.

Signature Blend – ciemno palona to mieszanka ziaren arabiki i robusty. Ciemno palona w celu uzyskania espresso komponującego się z kawami mlecznymi. 

The Bright Blend to łagodna mieszanka stuprocentowej arabiki, łącząca najlepsze gatunki kaw z Ameryki Południowej. 

Colombian Roast – 100% arabika, której bogactwo pochodzi ze skąpanych w słońcu kolumbijskich wzgórz. 

Wprowadzenie COSTA COFFEE Home Edition jest wsparte wysokozasięgową kampanią wykorzystującą głównie kanały digital oraz zaangażowanie influencerów. Działania komunikacyjne startują pod koniec września i potrwają do końca roku. Ich motywem przewodnim będzie hasło Lepszy początek z COSTA COFFEE oraz idea CO STAnowi o… – seria kreatywnych pytań, na które odpowiedzi znajdziemy
w benefitach marki.