Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

FJ: franczyzobiorcy sami zdecydują czy podnieść ceny



dlahandlu.pl - 30 września 2010 08:04


Sieć FJ nie narzuca swoim franczyzobiorcom restrykcyjnej polityki cenowej. - Narzucenie jednolitego schematu, poza ofertą promocyjną, byłoby błędem, bo mamy sklepy zarówno w centrum Warszawy, jak i w okolicznych miejscowościach. W kontekście planowanych podwyżek VAT wzrost cen wydaje się być jednak nieunikniony - zapowiada Gerard Marciniak, dyrektor ds. marketingu.

Gerard Marciniak podkreśla, że podwyżki to indywidualna sprawa franczyzobiorców. - One się pojawią, bo żadne rentowne przedsiębiorstwo nie będzie chciało wziąźć na siebie kosztów VAT-u. Wartość kosztów podwyżki zależy od konkretnego produktu, np. w przypadku energetyków cena nie powinna się znacząco zmienić.

FJ to grupa sklepów współpracująca z firmą F.J. Marketing Concept na zasadach umowy franczyzowej. F.J. Marketing Concept świadczy usługi
marketingowe wielu producentom branży FMCG. Specjalizuje się w marketingu kooperacyjnym. Obecnie posiada około 300 umów ze sklepami spożywczymi z Warszawy i okolic.