W trakcie sesji, która odbędzie się 4 listopada br. o godz. 13.30 paneliści poruszą następujące zagadnienia:
· Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?
· Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce
· Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien
· Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia
· Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“
· Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?
· Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko
Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Przebieg wszystkich debat, dzięki realizacji przez studio telewizyjne, wszyscy zainteresowani będą mogli śledzić w ramach internetowych transmisji, m.in. w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).Forum Rynku Spożywczego i Handlu na przestrzeni lat osiągnęło pozycję największej konferencji poświęconej sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce. Co roku w debatach udział biorą przedstawiciele największych firm sektora spożywczego i handlowego oraz HoReCa: producenci, przetwórcy, dystrybutorzy, handlowcy, restauratorzy a także decydenci z otoczenia administracyjnego i analitycy.
Debaty, realizowane przez studio telewizyjne oraz w formie interaktywnego uczestnictwa online, przybiorą dynamiczne formy. W programie rozmowy 1:1, warsztaty, mikrodebaty, rozmowy o aktualnej sytuacji w branży spożywczej, handlowej i HoReCa.
Triumf zaufania, lokalności i bezpieczeństwa – tak w skrócie można podsumować wyjątkowy rok 2020. Jak te hasła przekładają się na rzeczywistość firm spożywczych i handlowych? Dowiemy się podczas Internetowego XIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie.