David Derouane, CEO, Decathlon Polska podkreślił, że jego firma wdraża nową koncepcję sklepu sportowego, w której można zakupić nie tylko sprzęt, ale i produkty spożywcze.
- Dzięki aktywności fizycznej i diecie, cieszymy się dobrym zdrowiem. Przygotowujemy ofertę, która odpowiada na te potrzeby. Jest kompletniejsza - dodaje.
Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Superfoods podkreślił, że współpraca z Dectahlon jest dla firmy bardzo ważna. - Od dłuższego czasu bardzo konsekwentnie staramy się realizować swoją misję. Chcemy dać wszystkim prozdrowotne produkty. Klienci Decthlon mają bardzo świadomą grupę docelową – ludzi, którzy chcą dbać o zdrowie. Chcemy wspierać ich klientów w rozwijaniu swoich aktywności sportowej poprzez dostarczaniu im dedykowanych produktów - dodał.
- Zadowolenie z życia płynie z bycia aktywnym i właściwej diety. Jeszcze do niedawna produkty, które wspierają silny organizm i jego wydolność były używane tylko przez profesjonalnych sportowców. Obecnie superfoods są dostępne dla każdego, kto chce wspierać swój organizm. Dlatego właśnie cieszymy się z tej współpracy z Dectahlon - mówił.
David Derouane, CEO, Decathlon Polska odniósł się także do ogromnych zmian w handlu, które niesienie za sobą omnichannel. - Stoimy w obliczu bardzo przyspieszonej transformacji i trzeba być gotowym na omnichannel. Strategie, które nie będą pozwalały na wielokanałowość, nie będą pozwalały także przetrwać. Za 3-5 lat połowa sprzedaży będzie się odbywała przez internet, przy wykorzystaniu rozwiązań cyfrowych. Jeśli klientom nie zaoferujemy dodatkowej wartości będzie nam trudno przetrwać w przyszłości - dodaje.