- Zazwyczaj małe i średnie sklepy nie są w stanie być fizycznie obecne w każdym europejskim kraju, co oddala ich od rynków i konsumentów. Nawet dla dużych detalistów utrzymanie takiej obecności jest często trudne finansowo z punktu widzenia przepływów pieniężnych lub jest wręcz nieopłacalne. W odpowiedzi oferujemy teraz sprzedawcom i sklepom internetowym rozwiązanie sieciowe dla wielu użytkowników; od przyjmowania i magazynowania towarów, poprzez kompletowanie i pakowanie zamówień, po dostawę do klienta końcowego, jak również obsługę zwrotów – wyjaśnia Hendrik Venter, Dyrektor Generalny DHL Supply Chain w regionie MLEMEA (Europa Kontynentalna, Bliski Wschód i Afryka).
- W świetle Brexitu nowa oferta staje się coraz bardziej istotna zarówno dla spółek brytyjskich, jak i europejskich. - Rozumiemy potrzeby naszych klientów oraz popyt ze strony ich końcowych konsumentów. Niezależnie od Brexitu, potrzebują oni bezproblemowego rozwiązania w zakresie fulfillmentu dla e-handlu, a my za cel obraliśmy sobie je zapewnić — mówi Jose Nava, Dyrektor Generalny DHL Supply Chain na Zjednoczone Królestwo i Irlandię.