Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Malwina Konopacka w globalnej kampanii whisky Glenfiddich Grande Couronne



pr - 19 kwietnia 2021 11:50


Jak opisać fenomen 26-letniej single-malt Grande Couronne? Odpowiedzi można szukać w idei stojącej za globalną kampanią Glenfiddich, która opowiada o zbliżeniu dwóch światów – whisky i sztuki. W Polsce za część artystyczną odpowiada Malwina Konopacka – jedyna w kraju artystka wyróżniona przez markę. Specjalnie dla Glenfiddich stworzyła ona wyjątkowe dzieło, będące nowoczesną interpretacją oryginalnego motywu filigree.

Grande Couronne wyróżnia tradycyjny smak szkockiej whisky przełamany słodkimi nutami francuskiego koniaku. Można zatem powiedzieć, że nowa single malt, która w marcu dołączyła do prestiżowej serii Grand, to zderzenie tych dwóch kultur – francuskiej i szkockiej – widzianych przez pryzmat sztuki renesansu. Wyrazem takiego spojrzenia są współprace z artystami z całego świata, w tym z Malwiną Konopacką, która w ramach globalnej kampanii stworzyła dla marki Glenfiddich autorską interpretację ozdobnego motywu filigree, charakterystycznego dla opakowania i butelki Grande Couronne.