Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

TaniaKsiazka.pl wzmacnia markę pod kątem SEO



MW, dlahandlu.pl - 20 kwietnia 2021 10:43


Według “Raportu e-commerce w Polsce 2021” TaniaKsiazka.pl jest jednym z najlepszych pod względem SEO sklepów internetowych w kraju.

Firma Senuto wzięła pod lupę 87 tys. sklepów internetowych i zbadała je pod kątem SEO, czyli widoczności w Google. TaniaKsiazka.pl okazała się bezkonkurencyjna w swojej branży. W kategorii “Książki i literatura” zajmuje pierwsze miejsce, natomiast w ogólnym zestawieniu zamyka pierwszą piętnastkę.

– Podchodząc do działań SEO, staramy się osiągnąć równowagę między długofalową strategią a reakcją na szybko zmieniające się środowisko. Ważne, żeby każdy dział był świadomy wpływu swoich działań na pozycję organiczną i miał na uwadze, że liczą się nie tylko sesje, ale również analiza zachowań użytkowników – mówi Monika Szatyłowicz, dyrektor e-commerce w TaniaKsiazka.pl i dodaje: – W 2020 r. położyliśmy nacisk na optymalizację on-site strony mobilnej. 66% użytkowników TaniaKsiazka.pl odwiedziło księgarnię na urządzeniu mobilnym. W ramach wzmocnienia marki, również pod kątem SEO, udało nam się ponadto przejąć domeny trzech sklepów internetowych, w tym księgarni. Prace ciągle trwają i w 2021 r. będziemy je kontynuowali. Skupimy się między innymi na aktualizacji oprogramowania ze szczególnym uwzględnieniem efektywności wersji mobilnej serwisu.

Obecnie TaniaKsiazka.pl realizuje ponad 250 tys. przesyłek miesięcznie. Białostocka księgarnia internetowa zamknęła 2020 r. trzycyfrowym wzrostem przychodów oraz liczbą klientów większą o 45% rok do roku.