Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Koral: Sugerowana cena lodów "ekipa" to 2 zł oraz 2,8 zł za wersję XL



EK - 26 kwietnia 2021 19:25


W związku z informacjami w sprawie rozpiętości cen oraz różnego rodzaju akcji sprzedażowych lodów „ekipa”, chciałbym zakomunikować, że firma Koral jasno określiła tzw. sugerowaną cenę sprzedaży na poziomie 2 zł za sztukę za wersję 50 ml oraz 2,80 zł za sztukę za wariant XL o pojemności 65 ml. Wszelkie ceny jakie konsument spotyka w punktach sprzedaży są niezależnie i autonomicznie ustalane przez ich właścicieli czy też kierownictwo, a sama firma Koral nie ma na ten fakt żadnego wpływu - mówi Mariusz Jurek, dyrektor generalny, PPL Koral.

Spektakularny sukces lodów „ekipa” przerósł nasze najśmielsze oczekiwania i póki co występuje wszechobecny deficyt tego produktu na rynku. Prowokuje to przeróżne zachowania w łańcuchu handlowym, nie zawsze mile widziane przez konsumentów. Dlatego aktualnie, najważniejszą kwestią jest dla nas maksymalne sprostanie temu popytowi co czynimy uruchamiając m.in. dodatkowe linie produkcyjne oraz aktywując kolejne kanały dystrybucji w całej Polsce  - wskazuje dyrektor PPL Koral.
Pragnę zapewnić, że lody „ekipa (50ml)” oraz „ekipa XL (65ml)” są przez nas non-stop produkowane oraz sprzedawane, a dzięki wydatnie zwiększonym mocom produkcyjnym oraz poszerzeniu sieci dystrybucji będą one dużo bardziej osiągalne dla każdego konsumenta w różnego formatu punktach handlowych.
W tym miejscu chcę również bardzo mocno podkreślić, że ze strony firmy Koral absolutnie nikt nie jest „forowany” i każdy punkt handlowy, bez względu na format czy też strukturę właścicielską, ma takie same możliwość i prawa w zakresie dostępności oraz zamawiania naszych lodów. Dla nas rynek tradycyjny jest niezwykle istotny, a niezależne punkty sprzedaży, tzw. „sklepy lokalne/osiedlowe” zawsze były i będą szczególnie bliskie naszej firmie.
Pozwolę sobie zaapelować do wszystkich sprzedawców o cierpliwość, wyczucie i rozsądek w kreowaniu strategii sprzedaży lodów - bądźmy wszyscy fair w stosunku do siebie i twórzmy jedną wielką, pozytywną EKIPĘ, a wtedy jestem przekonany, że każdy z nas odniesie oczekiwany sukces handlowo-marketingowy - wskazuje dyrektor,