Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Herbapol-Lublin powraca z limitowaną edycją syropów owocowych



pr - 27 kwietnia 2021 13:17


19 kwietnia Herbapol-Lublin ruszył ze sprzedażą orzeźwiających syropów z letniej edycji limitowanej.

W bieżącej odsłonie konsumenci znajdą smak orzeźwiającego arbuza i mięty, soczystego mango i ananasa, rabarbaru z truskawką, słonecznej pomarańczy oraz egzotycznego kiwi.

Oferta letnia będzie dostępna m.in. w dyskontach. W Lidlu znajdzie się mix 3 smaków o pojemności 680 ml: brzoskwinia z markują – na wyłączność, a także kiwi i pomarańcza. W sieci sklepów Biedronka pojawi się mix 2 smaków w butelkach 500 ml: pomarańcza oraz truskawka z rabarbarem.

Limitowana edycja syropów letnich będzie wspierana dedykowanymi materiałami oraz reklamą VoD na przełomie czerwca i lipca. Animacja video przygotowana została przez agencję Carla Zuri, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Etykiety produktów powstały we współpracy z agencją Huddleston Melon Design. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Cena rekomendowana za butelkę syropu letniego o objętości 420 ml wynosi 4,39 zł.