Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Specjalne oznaczenia promują ofertę grillową sieci Carrefour



pr - 29 kwietnia 2021 17:20


Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Carrefour Polska w kwietniu 2021 br., blisko 40% Polaków planuje rozpoczęcie sezonu grillowego w maju.

Carrefour zaopatrzą zarówno tradycjonalistów wiernych mięsnej klasyce – karkówce i kiełbaskom z grilla - którą wybiera 85% grillujących Polaków, jak również odpowiedzą na potrzeby miłośników eko i wege, którzy znajdą w Carrefour inspirującą ofertę produktów wegetariańskich na grilla. Nie zawiodą się poszukujący nowych smaków. Według przeprowadzonego badania już 39% Polaków grilluje warzywa i owoce. Wśród oferty marki własnej Carrefour są m.in. szaszłyki z warzyw i owoców, ale także np. krewetki na grilla. A jeśli to jednak zbyt duża ekstrawagancja, to sieć przygotowała się również na preferujących „drogę środka” – proponując na grilla pieczarki albo świeżego łososia i pstrąga marki Jakość z Natury. 

Sieć przygotowała specjalne oznaczenia "Grill Masters", które wyróżniają ofertę grillową.