Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Domoteka startuje z interaktywnym katalogiem online



EK - 13 maja 2021 12:15


Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka startuje z katalogiem produktowym online w formie interaktywnego magazynu, w którym oferta najemców pokazywana jest jako aranżacja konkretnych pomieszczeń. Szata graficzna nawiązuje do popularnych kanałów społecznościowych. Dodatkowo od 3 lipca oferta centrum powiększyła się o salon ave ART, który oferuje nowoczesne meble oraz designerskie oświetlenie. Głównym partnerem jest zaś firma Nobonobo.

Po kliknięciu w zdjęcia czytelnicy otrzymują opisy produktów i informacje o cenach, a także mogą przejść na stronę Domoteki, aby poznać więcej szczegółów. Produkty są pokazywane m.in. w blokach tematycznych odpowiadających pomieszczeniom w domu, takim jak kuchnia, łazienka, salon, sypialnia, pokój dziecka, garderoba czy home office. Atrakcyjną część stanowią Moodboardy wnętrzarskie z propozycjami zestawień produktów w zgodzie z trendami stylistycznymi, kolorystycznymi i lifestyle’owymi. W Katalogu pojawiają się także sekcje z bestsellerami sprzedażowymi z oferty najemców, designerskimi perełkami premium dostępnymi w Domotece czy praktycznymi meblami.
Do pracy nad Katalogiem Produktowym Domoteka zaangażowała również influencerów aktywnych w mediach społecznościowych. Na łamach Katalogu dzielą się oni swoimi pomysłami i inspiracjami dotyczącymi zarówno wnętrz, jak i stylu życia. Nawiązanie graficzne i kontentowe do Pinteresta i Instagrama umożliwi także promocję katalogu w tych kanałach.

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz.
Właścicielem DOMOTEKI jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery.