Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Muzyczna kampania marki Snickers



pr - 14 maja 2021 12:53


Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego batona.

Wiosną 2020 roku Snickers® poszerzył swoją ofertę i obok klasycznego wariantu zaproponował konsumentom wyjątkowy, chrupiący Snickers® Crisp w niebieskim opakowaniu. W lutym br. do tego grona dołączyła nowość – delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. O tym, jakie doznania wywołuje zjedzenie każdego z nich można dowiedzieć się słuchając najnowszego utworu beatboxera – Dharniego. Mocny bit energii przy klasycznym Snickers®, chrupkość i funky bit przy Snickers® Crisp i kremowy falset przy Snickers® Creamy Peanut Butter.

Kampania obejmuje 43-sekundowy filmik wykonany przez Dharniego, przedstawiony w formie postu na jego Instagramie oraz TikToku. Utwór wykonany został po angielsku, a do wideo dodano polskie napisy. Akcja wspierana będzie działaniami w ramach całej kampanii Snickers® Crisp.

To nie pierwszy raz, kiedy Dharni zamienia się w Snickersowego stwora. Wcześniej beatboxer wspierał wprowadzenie na rynek Snickers® Crisp.