Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Frisco.pl już w Poznaniu. Sprzedaż w Warszawie to 63,6 mln zł, a we Wrocławiu 4,8 mln zł



MK - 17 maja 2021 12:18


Zakupy z Frisco.pl docierają już do Poznania. Pierwsi klienci mogli zrobić internetowe zakupy na początku maja. W ciągu najbliższych dwóch lat e-sklep chce wejść z usługą do wszystkich dużych miast w Polsce.

Poznań to trzecie miasto w którym obecne jest Frisco.pl. Pozostałe dwa to Wrocław i Warszawa.

Według danych finansowych za pierwszy kwartał br. sprzedaż spółki w Warszawie wyniosła 63.6 mln zł, a we Wrocławiu, w którym usługa zadebiutowała parę miesięcy temu 4.8 mln zł.

Udział Frisco w rynku warszawskim wynosi obecnie 57 proc. (22 proc. w 2014 r., 44 proc. w 2019 r.). We Wrocławiu internetowy supermarket dopiero buduje bazę aktywnych klientów.

Wyniki Grupy Eurocash I kw. 2021 r.
Wyniki Grupy Eurocash I kw. 2021 r.

 

– Frisco, które od kilku lat jest niekwestionowanym liderem na warszawskim rynku e-grocery, przed kilkoma miesiącami udanie zadebiutowało we Wrocławiu, a na początku maja pojawiło się również w Poznaniu. Docelowo, wygodne zakupy na frisco.pl będą mogli robić mieszkańcy wszystkich dużych miast w Polsce. Rozbudowana sieć dystrybucyjna Grupy Eurocash pozwala znacząco ograniczyć koszty ekspansji Frisco w kolejnych miastach – powiedział przy okazji publikacji wyników za I kw. 2021 r. Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash,

Frisco.pl jest jednym z największych beneficjentów restrykcji związanych z pandemią. Przypomnijmy, że w drugiej połowie marca 2020 r. e-supermarket tygodniowo generował taki ruch, jak przez cały miesiąc pracy przed kryzysem.