Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Moya chce być bardziej rozpoznawalna, rusza kampania outdoorowa



pr - 25 maja 2021 14:29


1 czerwca 2021 r. wystartuje kampania outdoorowa sieci stacji paliw MOYA. Billboardy prezentujące obiekty MOYA z hasłem „MOYA – Daleko zajedziesz” pojawią się przy najintensywniej uczęszczanych szlakach komunikacyjnych w Polsce.

Celem kampanii, która zaplanowana jest na trzy miesiące, jest zwiększenie świadomości marki wśród grup docelowych. 

Dzisiaj w dużych miastach i małych miejscowościach, przy drogach krajowych i lokalnych jest 330 stacji Moya. Są to zarówno stacje działające na zasadzie franczyzy, jak i własne, należące do Anwim S.A.

Jako jedyna sieć na rynku, MOYA dysponuje trzema typami stacji. Tradycyjne obsługowe, których jest zdecydowana większość, proponują kompleksową obsługę z ofertą pozapaliwową (rozbudowany koncept gastronomiczny Caffe MOYA oraz dobrze zaopatrzony sklep wielobranżowy), automatyczne, które przeznaczone są wyłącznie dla flot oraz samoobsługowe.

Kampania, która właśnie startuje, ma na celu zwiększenie świadomości marki, dotarcie do potencjalnych klientów i przekonanie ich do regularnego tankowania na MOYA oraz korzystania z szerokiej oferty gastronomiczno-sklepowej stacji.