CastoMaty od Castoramy - pierwsze urządzenie ruszyło w Warszawie

- Duże wzrosty sprzedaży w kanale e-commerce i i rosnąca popularność usługi zamów i odbierz przyczyniły się do przyspieszania prac nad rozwiązaniem wspierającym i ułatwiającym zakupy, a przy tym zapewniającym bezpieczeństwo i możliwość bezkontaktowego odbioru towarów. CastoMaty, bo tak będą nazywać się własne skrytki Castoramy, zapewnią możliwość odbioru towaru zamówionego za pośrednictwem strony internetowej w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia - wyjaśnia firma.
Innowacyjnym rozwiązaniem jest wydawanie skompletowanych zamówień od razu na wózkach, dzięki
czemu łatwo i komfortowo będzie można przewieźć i zapakować produkty do samochodu. Odbiór będzie odbywał się za pomocą otrzymanego kodu PIN, a cały proces będzie trwał kilka sekund.
CastMaty będą czynne 24/7, dzięki czemu zamówienie będzie można odebrać o dowolnej godzinie każdego dnia. Pierwszy automat można już przetestować w warszawskim sklepie sieci, przy ul. Popularnej.
Castorama pracuje nad dalszą automatyzacją procesu robienia zakupów oraz zwrotu towarów. Oprócz nowych rozwiązań spółka proponuje szeroki wachlarz możliwości odbioru towarów
zamówionych przez Internet - w punkcie odbioru w sklepie, dostawę przez partnerskie Paczkomaty InPost oraz zróżnicowane opcje kurierskie.
Castorama Polska Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 81 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Spółka zatrudnia ponad 12 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy.