Dalia ze spersonalizowaną ofertą w e-sklepie

Nowy sklep internetowy Dalia skierowany jest do klienta detalicznego. Opcja sprzedaży B2B dostępna jest natomiast w sklepie hurtowym, który został uruchomiony na odrębnej domenie. W kategorii kostiumów kąpielowych została wprowadzona możliwość tworzenia zestawów składających się z dostępnych na niej komponentów - decydując się na konkretny rodzaj i rozmiar biustonosza, klientka może sama wybrać jaki wzór i rozmiar fig chce do niego dopasować. Nowy sklep został wyposażony w moduł menadżera wysyłek, który ułatwił realizację zleceń. Nowy sklep posiada również galerię produktową w formie lookbook’a. Wszystko w oparciu o rozwiązanie responsive web design, które umożliwia dostęp do sklepu internetowego z poziomu każdego urządzenia. W trakcie wdrożenia przeprowadzona została integracja z programem magazynowo-księgowym Hermes SQL, która pozwala na wymianę informacji o produktach, synchronizację stanów magazynowych, informacji o kontrahentach i zamówieniach oraz przesyłanie dokumentów (FA i PA). Wprowadzona została też możliwość składania zamówień przedpremierowych. Za pomocą wpisania kodu pocztowego lub nazwy miasta, klientki mogą zlokalizować firmowe salony stacjonarne oraz pozostałe sklepy, w których asortymencie znajdują się produkty marki Dalia.
Za projekt i wykonanie sklepu odpowiada i-systems.