Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

DHL Parcel z prostymi zwrotami dla klientów z sektora e-commerce

Od 1 sierpnia DHL Parcel wzbogacił swoje portfolio o dwa nowe produkty: DHL Parcel Return Polska oraz DHL Parcel Return Connect. Dzięki nim oferta skierowana do klientów sektora e-commerce jest bardziej konkurencyjna. Sklepy internetowe sprzedające swoje towary w Polsce jak i za granicą, mogą teraz zaoferować swoim klientom najwygodniejszą i dopasowaną do ich potrzeb ofertę zwrotów.
Reklama

DHL Parcel Return Polska to zwrot przesyłki na terenie Polski. Klienci biznesowi mogą przekazywać etykiety zwrotne wewnątrz przesyłek (etykieta w pudełku) lub pocztą elektroniczną (załącznik do e-maila). Poza przekazaniem gotowej etykiety zwrotnej, produkt daje możliwość samodzielnego tworzenia etykiet przez nadawcę zwrotu, dzięki formularzom online. Przesyłki zwrotne można nadawać w punktach DHL Parcel lub zamawiać kuriera po ich odbiór, o ile klient biznesowy uaktywni tę opcję nadania. 

Nadawcy zwrotów na terenie Polski mogą korzystać z dedykowanej strony www.dhl24.com.pl/zwroty. Strona udostępnia wybór opcji nadania, lokalizację najbliższego punktu DHL Parcel, zamówienie przyjazdu kuriera, jak również wybór sposobu wydruku dokumentów przewozowych.

W ramach produktu DHL Parcel Return Connect klienci biznesowi mogą przekazywać etykiety zwrotne wewnątrz przesyłek eksportowych (etykieta w pudełku) lub pocztą elektroniczną (załącznik do e-maila). Nadawcy zwrotów za granicą mogą nadawać przesyłki zwrotne w rozległej sieci punktów i automatów.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum