Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Intermarche testuje usługę Le Drive

W poznańskim supermarkecie Intermarche trwają testy usługi Le Drive - chodzi o odbieranie w sklepie towarów zamówionych wcześniej przez internet. Do końca 2015 r. nowy koncept ma być wdrożony w dwóch innych placówkach francuskiej sieci - informuje www.wiadomoscihandlowe.pl.
Reklama

Wiele wskazuje na to, że skoncentrowanie się Muszkieterów na rozwoju Le Drive opóźni, zapowiadany na 2015 rok, debiut nad Wisłą miejskiego formatu Intermarché Express - chodzi o placówki typu convenience o powierzchni od 700 do 1000 mkw. Koncept ten bardzo dobrze przyjął się we Francji, gdzie tylko w minionym roku ruszyło blisko 60 miejskich sklepów - informuje serwis www.wiadomoscihandlowe.pl.

Według wcześniejszych założeń w br. planowane było uruchomienie w Polsce kilkunastu supermarketów Intermarché Express. Miałyby one powstać w dużych miastach, m.in. w Warszawie i Poznaniu. Centrala francuskiej sieci zapowiada na 2015 rok otwarcie 50 sklepów Intermarché i Bricomarché. W kolejnych latach tempo ekspansji ma jeszcze wzrosnąć do około 80 nowych placówek rocznie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.