Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Internetowe sklepy z żywnością to najszybciej rosnący segment e-commerce

W 2014 r. w Polsce działały 424 internetowe sklepy posiadające w swojej ofercie żywność. W porównaniu z wcześniejszym rokiem, ich liczba wzrosła o 32. Według prognoz Sklepy24.pl, na koniec obecnego roku e-sklepów z żywnością będziemy mieć w Polsce już 451 - czytamy w "Rzeczpospolitej".
Reklama
Internetowe sklepy z artykułami spożywczymi to najszybciej rosnący segment naszego rynku e-commerce. Rynek handlu internetowego ogółem w Polsce rośnie bardzo szybko, jednak w bieżącym roku liczba sprzedawców w sieci ma spaść o 2 proc. W przypadku e-sklepów z żywnością, prognozy wyglądają zupełnie odwrotnie - spodziewany jest wzrost ich liczby o 6 proc.

W 2015 r. wartość e-zakupów spożywczych, jakie dokonają Polacy, wyniesie ok. 300 mln zł. Obroty tego segmentu wzrosną rok do roku o ponad 10 proc. W poprzednim roku już co czwarty polski internauta robił w sieci zakupy spożywcze, podczas gdy w 2013 r. z podobnego rozwiązania korzystało tylko 13 proc. użytkowników internetu, a w 2012 r. - zaledwie 8 proc. (dane Sklepy24.pl/Gemius/Euromonitor International).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.