PKN Orlen zainwestuje w e-commerce i usługę click&collect

PKN Orlen planuje inwestycje w obszarze handlu internetowego. To element przyjętej strategii rozwoju koncernu na lata 2017-2021 – informuje serwis Wirtualnemedia.pl.
Produkty mają być sprzedawane w modelu click&collect (zakup online z odbiorem osobistym na stacji Orlenu) lub na zasadach klasycznego sklepu internetowego. Paliwowy koncern nie zdradza na razie żadnych szczegółów na temat terminów wdrażania nowej inwestycji oraz jej zakresu. Wiadomo, że plany uruchomienia sprzedaży internetowej stanowią element przyjętej strategii rozwoju spółki w obszarze handlu pozapaliwowego.
- Zgodnie z ogłoszoną w 2016 roku strategią koncernu na lata 2017-2021 jednym z istotnych kierunków rozwoju obszaru detalicznego są usługi e-commerce, związane ze zmianami zachodzącymi w nowoczesnym handlu i ewoluującymi wraz z nimi potrzebami klientów. Na tym etapie jest jednak zdecydowanie zbyt wcześnie, by mówić o konkretnej formule czy terminach wdrożenia tego typu rozwiązań przez koncern - czytamy w komunikacie PKN Orlen przesłanym do redakcji portalu Wirtualnemedia.pl.
Przeczytaj także:
Jak dodają przedstawiciele spółki, zapowiedzi wejścia w sektor e-commerce wprowadzane będą niezależnie od ostatnio ogłoszonych planów rozszerzenia sprzedaży hurtowej na stacjach o kilkanaście grup produktów (w tym mięsa, ubrań czy sprzętu AGD).
- Plany rozwojowe obszaru e-commerce, są niezależne od pilotażu zmian systemu dystrybucji oferty sklepowej w ramach naszej sieci – informuje biuro prasowe PKN Orlen.
Przeczytaj także:
PKN Orlen to największy podmiot branży rafineryjno-petrochemicznej w Polsce i jeden z największych tego typu w Europie. Na terenie Polski ma 1758 stacji paliw. Pod koniec drugiej połowy zeszłego roku koncern wprowadził markę własną O!, w ramach której obecnie sprzedawana jest woda, w planach zaś jest powiększanie asortymentu o przekąski, słodycze i napoje. Jest to element strategii rozbudowy obszaru handlu detalicznego, głównie za pośrednictwem sieci sklepów O!Shop.
Przeczytaj także:
Na stacjach Orlenu powstanie sieć ładowarek do aut elektrycznych

- Pn 20:30 Kaufland zmieni paragony również w Polsce?
- Pn 20:19 Rusza inwestycja Napollo w Gorzowie Wlkp. Wśród najemców Biedronka i Pepco
- Pn 18:07 Z Coca-Coli do Juice Plus - Stuart Kronauge CEO w firmie Juice Plus+
- Pn 17:58 Semeniuk: obniżka VAT dla gastronomii pozytywnie wpłynie na branżę
- Pn 17:21 Poczta Polska zatrudnia więcej kobiet niż mężczyzn, średni staż pracy to 17 lat
- Pn 17:20 Grupa Żywiec: W ciągu kilku tygodni zebraliśmy 40 tys. butelek zwrotnych
- Pn 16:42 W Finlandii rozpoczął się 3-tygodniowy lockdown
- Pn 16:33 Prezes ZUS: przygotowujemy wypłaty czternastej emerytury
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
-
Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Rząd: Polsce przysługuje prawo wniesienia skargi do Trybunału Sprawiedliwości UE ws. czeskich półek
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.