InPost wprowadza Multiskrytkę. Ma rozładować tłok w paczkomatach

Autor: dlahandlu.pl 27 kwietnia 2020 10:45

InPost wprowadza Multiskrytkę. Ma rozładować tłok w paczkomatach Zapotrzebowanie na Paczkomaty nieustannie rośnie – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost. Dlatego staramy się wykorzystywać możliwości naszych maszyn na każdym kroku. Fot. InPost

InPost ruszył z pilotażowym programem Multiskrytki. Dzięki nowej, bezpłatnej funkcjonalności w Paczkomatach, kilka przesyłek do jednego odbiorcy będzie umieszczanych w jednej skrytce. Rozwiązanie w pełnym wymiarze wystartuje w połowie maja, ale już teraz opcja Multiskrytki jest już dostępna w wybranych maszynach InPost.

Paczki w Multiskrytce identyfikowane są po numerze telefonu odbiorcy. Do odbioru paczek wystarczy tylko jeden kod – o paczkach, które znalazły się w Multiskrytce, InPost poinformuje klientów w wiadomościach SMS i e-mail. Wkrótce powiadomienia pojawią się również w aplikacji mobilnej InPost Mobile. Maksymalna ilość paczek, która może być umieszczona w Multiskrytce zależy wyłącznie od objętości dostępnej skrytki.

- Wprowadzamy nową funkcjonalność, która pozwala usprawnić i skrócić cały proces odbierania przesyłek. Dzięki nowemu i całkowicie bezpłatnemu rozwiązaniu klienci mogą odebrać swoje paczki za jednym razem, bez konieczności otwierania każdej skrytki z osobna. Od teraz wystarczy jeden kod odbioru i jedna skrytka – dla wielu przesyłek – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

- Na razie rozpoczynamy pilotaż tej usługi, jednak zamierzamy sukcesywnie powiększać ilość Paczkomatów oferujących nową funkcjonalność – dodaje.

Jeżeli klient zamówi kilka paczek w ramach zamówienia z jednego sklepu w tym samym czasie, to wszystkie znajdą się w jednej skrytce, jeśli spełnione zostaną dwa warunki: sklep ma zamówione produkty na magazynie i wyśle je w tym samym momencie, a kurier InPost będzie miał miejsce w Multiskrytce, żeby umieścić tam wszystkie paczki podczas jednego podjazdu pod Paczkomat.

Jeśli klient zamówi 3 przesyłki u różnych dostawców z odbiorem w Paczkomacie, a dwie z nich przyjdą w jednym dniu – to w takim przypadku dwie paczki zostaną umieszczone w Multiskrytce, a trzecia w kolejnej skrytce. W sytuacji, gdy nie wszystkie paczki zmieszczą się w Multiskrytce, to część zostanie umieszczona w innej skrytce Paczkomatu.

W jednej Multiskrytce mogą znajdować się tylko opłacone przesyłki – jeśli jedna paczka przesłana do tego samego odbiorcy będzie za pobraniem, a inna została wcześniej opłacona, to będą one czekały na odbiór w dwóch różnych skrytkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Zygmunt 2020-05-20 10:16:38

    Zwracam tylko uwagę jak niebezpieczna dla kupującego może okazać się ta usługa "multiskrytka", zwłaczcza gdy odbieramy paczki w porze nocnej. Trzeba mieć ze sobą latarkę aby zaświecić na samo "dno' takiej multiskrytki bo w przeciwnym wypadku może dojść do pozostawienia/przeoczenia jednej z paczek :)

    Miałem taką sytuację, oczywiście jest to moja wina, że przeoczyłem jedną z przesyłek. Można zapomnieć o reklamacji tej usługi w takiej sytuacji (w systemie jest status: doręczona), kto inny będzie cieszył się przesyłką :/ Dlatego noście ze sobą latarki :)

    Dlatego wolę jednak korzystać z konwencjonalnej usługi dostarczenia przesyłek przez kuriera do domu.

  • Jan z Paczkomatu 2020-04-28 22:45:51

    Wreszcie sie ogarneli.

    Nie raz zamawiam do paczkomatu i kilka przesyłek to kilka skrytek A tak do jednej skrytki i luz

  • Edna 2020-04-28 21:32:29

    Ktoś wyżej pisał o zdalnym nadawania paczek. Taka opcja jest już dawno. Jak masz opłacona etykietę do nadania. To podchodzisz do paczkomatu, skanujesz kod i otwiera ci się pusta skrytka. Nic nie musisz dotykać

ZOBACZ WSZYSTKIE (35)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6374
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.