PARTNER PORTALU

1,5 mln zamówień w tydzień w e-sklepie Tesco

Autor: dlahandlu.pl 8 października 2020 12:43

1,5 mln zamówień w tydzień w e-sklepie Tesco Kanał e-grocery Tesco coraz bardziej rentowny, fot. Shutterstock

Tesco odnotowało wzrost sprzedaży online aż o 90 procent w ciągu trzech miesięcy, licząc do końca sierpnia br., co pomogło sieci osiągnąć ogólny, 9-proc. wzrost sprzedaży żywności. Sprzedaż żywności online wzrosła z zaledwie 9 proc. całkowitej wartości przed pandemią aż do 16 proc.

Ken Murphy, który w zeszłym tygodniu przejął ster w Tesco od Dave'a Lewisa, powiedział, że ta ogromna zmiana dotycząca sprzedaży żywności w internecie będzie się utrzymywała w dającej się przewidzieć przyszłości.

W swoim pierwszym tygodniu pracy jako szef Tesco, Murphy przeżył najbardziej pracowity w historii tydzień dla sklepów spożywczych online, które zrealizowały ponad 1,5 miliona zamówień.

Największa sieć sklepów spożywczych w Wielkiej Brytanii ogłosiła plany otwarcia drugiego miejskiego centrum logistycznego w Lakeside na początku przyszłego roku, co według Murphy'ego może okazać się przełomem.

Kolejnych 25 takich obiektów ma zostać otwartych w ciągu najbliższych trzech lat, radykalnie zwiększając zasięg i efektywność sieci logistycznej. - Rentowność sprzedaży online poprawiła się - wskazał Ken Murphy. - Średnia wartość koszyka znacznie się zwiększyła, a wykorzystanie naszych samochodów dostawczych również znacznie się poprawiło. Jedna trzecia naszych zamówień online jest realizowana w systemie „kliknij i odbierz” - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9508
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,95

  • Śr

    5,11

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.