Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Answear.com i Medicine najemcami 7R Kraków Park. Firma z nowym CFO

Deweloper 7R oddał do użytkowania 10. obiekt magazynowy wybudowany w ramach 7R Park Kraków w Kokotowie. Do nowego obiektu, liczącego ponad 33 300 mkw. powierzchni, wprowadzą się najemcy: ESA logistika, Styler, a także spółki Answear.com i BrandBQ, właściciel marki Medicine, które prowadzą ekspansję na terenie kompleksu, zajmując drugi budynek magazynowy w ramach parku.
Reklama

7R Park Kraków to największy park logistyczny w portfolio dewelopera 7R o łącznej powierzchni ponad 213 300 mkw. W ciągu sześciu lat istnienia 7R Park Kraków podpisano umowy najmu z 33 firmami. Deweloper nie wyklucza dalszych planów rozwoju na tym terenie oraz w regionie.    

Magazyn w dobrej lokalizacji potrzebny od zaraz

Lokalizacja 7R Park Kraków stała się siedzibą takich firm jak: Rohlig Suss Logistics i Teekanne czy PGD Polska, Excellent, DHL oraz JAS-FBG. Cztery ostatnie spółki to najemcy, którzy weszli także do kolejnych projektów realizowanych przez 7R w innych rejonach Polski, między innymi w Gdańsku, Rzeszowie czy Czechowicach-Dziedzicach.

Największym najemcą w nowym obiekcie będzie konsorcjum spółek BrandBQ Sp. z o.o. i Answear.com. BrandBQ jest właścicielem marki modowej Medicine, sprzedającej w prawie stu sklepach w galeriach handlowych oraz w sklepie internetowym WearMedicine.com. Answear.com natomiast jest platformą cyfrowej sprzedaży dla ponad 400 światowych marek odzieżowych, na siedmiu rynkach Europy Środkowej. Spółka w I półroczu 2021 r. wypracowała 279 mln zł przychodu,  co przekłada się na wzrost o 53 proc. rok do roku.

Dwa lata temu spółki Answear.com i BrandBQ Sp. z o.o. zajęły ponad 41 000 mkw. powierzchni w ósmym budynku parku, a po dwóch latach zdecydowały się na powiększenie powierzchni najmu i w najnowszym obiekcie wynajęły kolejne 18 000 mkw.

 Generalnym wykonawcą najnowszego obiektu 7R Park Kraków jest firma FB Antczak.

Nowy CFO

Tomasz Mika został powołany przez Zarząd 7R na stanowisko Chief Financial Officer (CFO) w randze członka zarządu. Od 1 sierpnia 2021 roku kieruje pionem finansowym spółki, odpowiadając za obszar finansów, księgowości oraz kontrolingu. Będzie wspierał także budowanie biznesu 7R w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.
Pracował dla takich marek jak: Cersanit, Hollywood, IKEA, Pfleiderer, PwC czy KPMG, gdzie rozwijał praktykę między innymi w zakresie prognozowania finansowego, tworzenia budżetów, sporządzania analiz finansowych, przepływów pieniężnych i zarządzania ryzykiem.

Z roku na rok 7R notuje regularne wzrosty wynajętej powierzchni o średnio 35%. Silna pozycja spółki w Polsce skłania nas do szukania szerszych perspektyw i możliwości ekspansji na rynkach zagranicznych. Doświadczenie Tomasza Mika w realizacji projektów z obszaru finansowo-kadrowego dla międzynarodowych marek pomoże nam jeszcze skuteczniej zarządzać dynamiką biznesu 7R i wdrażać plany rozwojowe - mówi Tomasz Lubowiecki, prezes 7R.
Tomasz Mika zastąpił na stanowisku Monikę Mazur, która do tej pory pełniła tę funkcję w randze członka zarządu. Dotychczasowa CFO pozostanie współwłaścicielem firmy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.