PARTNER PORTALU

15-dniowe dostawy z AliExpress. Rusza wyścig o polski e-commerce

Autor: MK 29 marca 2021 11:56

15-dniowe dostawy z AliExpress. Rusza wyścig o polski e-commerce AliExpress planuje kolejne inwestycje w udoskonalenie logistyki i dalsze skracanie czasu dostaw, fot. shutterstock

AliExpress, platforma e-commerce będąca częścią Alibaba Group, ogłosiła dziś uruchomienie gwarantowanej 15-dniowej dostawy do Polski. Oferta dotyczy wybranych produktów oznaczonych etykietą „15-dniowa dostawa”. Tymczasem 1 kwietnia, rusza ogólnopolski program Smile, czyli darmowa przesyłka ze sklepów internetowych do Paczkomatów InPost, za którą stoi IdoSell.

AliExpress ma ambitne plany rozwoju na europejskim rynku, w tym w Polsce. Celem firmy jest ułatwienie klientom odbioru przesyłek i skrócenie czasu dostaw. Oferta gwarantowanej 15-dniowej dostawy produktów wysyłanych z Chin, jest częścią planu realizowanego przez AliExpress, wspólnie z dostawcą usług logistycznych firmą Cainiao. W ubiegłym roku firma zapewniła 3-dniową dostawę do Polski, przez co wielkość sprzedaży produktów objętych akcją wzrosła o ponad 200 proc. rdr,

Najważniejsze kategorie produktów, których dotyczy promocyjna 15-dniowa dostawa obejmuje sprzęt AGD, elektronikę użytkową oraz produkty do pielęgnacji urody, sportu i zdrowia. Akcja 15-dniowych dostaw do Polski zbiega się z coroczną wiosenną wyprzedażą na platformie AliExpress. Na kupujących będą czekały rabaty sięgające nawet 70 proc.

- Polski rynek e-commerce jest nadal jednym z najszybciej rozwijających się w Europie, a AliExpress ma na nim mocną pozycję i wykorzystuje ten wzrost – mówi Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią. Łączona dostawa przesyłek z Chin, z korzystną ceną i szerokim asortymentem, z którego słynie AliExpress, polepszy i znacznie przyspieszy logistykę zamówień dla polskich konsumentów - dodaje.

W przyszłości AliExpress planuje kolejne inwestycje w udoskonalenie logistyki i dalsze skracanie czasu dostaw.

Z kolei darmowa usługa Smile, która startuje 1 kwietnia będzie dostępna z e-sklepów do Paczkomatów InPost dla zamówień powyżej 40 zł i nie wymaga wykupienia abonamentu. - Darmowa dostawa do Paczkomatów ze sklepów internetowych to ogromny przełom dla polskiego e-commerce – mówi Paweł Fornalski.

Przesyłka w usłudze Smile kupowana jest przez sprzedawców za pośrednictwem IdoSell. Niezależnie od wielkości paczek, preferencyjna stawka będzie identyczna dla wszystkich gabarytów. Włączenie usługi nie oznacza, że wszystkie towary ze sklepu muszą być wysyłane w ten sposób – IdoSell umożliwia szczegółowe definiowanie form dostawy dla poszczególnych zamówień. Usługa Smile nie wyklucza także dotychczasowych umów czy form dostawy.
- Wprowadzając usługę Smile skupiliśmy się na tym, aby ta przejrzysta oferta – jedna płaska stawka niezależnie od gabarytu, cechowała się pełną transparentnością rozliczeń – mówi Mateusz Gnyp, Product Manager w IdoSell, który pozwala na stworzenie dowolnie wyglądającego i działającego sklepu i obsługuje tysiące dużych sprzedawców. W 2020 roku firma obsłużyła łącznie 52 miliony transakcji.







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8137
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,03

  • Min

    2,78

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.