Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

2600 automatów Orlen Paczka w 2023 roku

PKN Orlen rozpoczął postępowanie zakupowe na wybór wykonawcy robót budowlanych związanych z przygotowaniem terenu pod montaż automatów paczkowych Orlen Paczka. Jak podał w ogłoszeniu koncern, w 2023 r. planowany jest montaż łącznie ok. 2600 automatów paczkowych w całej Polsce.
Reklama

"PKN Orlen chce nieustannie poprawiać swoją efektywność ekonomiczną oraz pozycję rynkową i obecnie rozpoczyna postępowanie zakupowe dotyczące wyboru wykonawców robót budowlanych związanych z przygotowaniem terenu pod montaż automatów paczkowych Orlen Paczka" - podał koncern w opublikowanej dokumentacji postępowania. Jak zaznaczono w ogłoszeniu, oferty można składać do 19 grudnia.

PKN Orlen podkreślił, iż zamierza podpisać umowy ramowe z oferentami wybranymi w postępowaniu. "W 2023 r. planowany jest montaż łącznie ok. 2600 automatów paczkowych na terenie całej Polski" - zapowiedział jednocześnie koncern.

W opublikowanej dokumentacji PKN Orlen wyjaśnił, że obszar terytorialny, którego dotyczy postępowanie obejmujące przygotowanie terenu pod montaż automatów paczkowych, został podzielony na dziesięć regionów - jak wynika z zestawienia, w sumie to 16 województw. Koncern zaznaczył też, że dopuszczalne jest złożenie oferty na wszystkie lub na poszczególne regiony.

W ostatnim czasie PKN Orlen uruchomił nowoczesną sortownię przesyłek pod Strykowem koło Łodzi. Jak podał wówczas koncern, "dzięki sortowni przepustowość Orlen Paczki wzrosła do 45 mln przesyłek rocznie". Zaznaczył przy tym, że w najbliższym czasie planowane jest otwarcie pięciu nowych magazynów regionalnych w Kaliszu, Gorzowie Wielkopolskim, Ostrołęce, Tarnowie i Płocku.

PKN Orlen informował w połowie listopada, że "zaledwie w ciągu pierwszych 12 miesięcy od uruchomienia usługi Orlen Paczki spółka dostarczyła kilkanaście milionów przesyłek, a z jej usługi skorzystało prawie 7 mln kupujących w Internecie", przy czym "coraz większą popularnością cieszą się płatności on-line za przesyłki, które po opłaceniu w sieci można nadać zarówno w automatach paczkowych, jak i w większości z ponad 1000 stacji paliw Orlen.

"Po roku od rozpoczęcia działalności Orlen Paczka ma już ponad 7 600 punktów odbioru i nadawania przesyłek, prawie 800 kiosków i saloników RUCH oraz ponad 4300 punktów partnerskich" - informował w połowie listopada koncern.

Jak wówczas podkreślono, "Grupa Orlen konsekwentnie pozyskuje nowe grupy klientów, dzięki szerokiej oraz zintegrowanej ofercie pozapaliwowej". "Jest to jeden z filarów strategii spółki, która zakłada dynamiczny rozwój segmentu detalicznego, oparty o rozbudowę sieci sprzedaży i znaczące poszerzenie oferty" - zaznaczył PKN Orlen.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum