PARTNER PORTALU

Adaptacja do potrzeb Leniwych Zdobywców kluczowa dla e-sklepów

Autor: EK 11 maja 2021 12:29


75% kupujących i 57% sprzedawców wierzy, że integralnym elementem procesu transakcji będą oferty spersonalizowanych, natychmiastowych nagród. Leniwy Zdobywca - nowy typ konsumenta nie uznaje granic i jest gotów na wszystko, co najlepsze w asortymencie świata, ale jednocześnie nie toleruje przeszkód. Z tego względu adaptacja do jego potrzeb oraz oczekiwań jest kluczowa dla rozwoju biznesu w latach 20. XXI wieku.

Leniwi Zdobywcy oczekują wręcz, że sprzedawcy będą o nich zabiegać ekstra bonusem. Kupowanie w sieci staje się coraz bardziej podobne do gier video. Klient poświęca czas i pieniądze, aby coś zdobyć – wbić kolejne trofeum, ale również po to, aby na końcu poczuć ekscytację z nowego zakupu. A jeśli stu innych sprzedawców oferuje identyczny przedmiot, tylko ci, którzy najbardziej usatysfakcjonują klienta, osiągną największy sukces. Aby to się jednak udało, sprzedawca musi jednak zaoferować dużo więcej niż tylko sam produkt.

Prowadząc firmę działającą w sieci, warto pamiętać o nagrodach. Prostota i bezpieczeństwo podczas płacenia za towar są istotne, ale bez dodatkowych korzyści dla klienta cała transakcja może łatwo skończyć się na etapie „porzuconego koszyka”. Zatrzymanie klienta i upewnienie się, że wróci do e-sklepu z kolei są dość logicznymi krokami. Moment kupna jest krytyczny – to idealny moment, aby zaoferować Leniwemu Zdobywcy spersonalizowany bonus lub nagrodę, aby kiedyś wrócił i dokonał ponownego zakupu. Nawet coś tak prostego jak e-kupon może być początkiem długotrwałej relacji, która uplasuje sklep online na szczycie osobistej listy preferencji Leniwego Zdobywcy.

Szybkość, bezpieczeństwo, brak przeszkód i stresu to główne filary przyszłości e-commerce - uważają przedstawiciele Zen.com, oferującej programy lojalnościowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9633
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,78

  • Śr

    2,96

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.