Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Adtraction poszerza zespół. Celem nowa strategia sprzedażowa

W lipcu do Adtraction, szwedzkiej sieć marketingu partnerskiego dołączył Marcin Krakowiak, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii sprzedażowej na polskim rynku.
Reklama

Marcin Krakowiak, poprzednio związany z takimi firmami jak Awin Global, Dawanda, czy Agora, jako nowy Head of Sales, będzie odpowiedzialny m.in za identyfikację i realizację celów sprzedażowych oraz prowadzenie kampanii partnerskich kluczowych reklamodawców Adtraction na polskim rynku.

- Nowa koncepcja sprzedaży, którą wdrożymy przy współpracy z Marcinem, pozwoli nam na poszerzenie naszego portfolio i zwiększenie obecności na rynku, z jednoczesnym utrzymaniem dotychczasowych wysokich wskaźników prowadzonych kampanii marketingowych - mówi Kinga Przepiórka, Country Manager Adtraction

Oprócz Marcina Krakowiaka, na przełomie czerwca i lipca do polskiego oddziału Adtraction dołączyły także Iga Rybak, Agata Kąkol i Marta Garbacz (wcześniej przez 4 lata związana z siecią afiliacyjną Webe Partners).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum