Adtraction poszerza zespół. Celem nowa strategia sprzedażowa

Marcin Krakowiak, poprzednio związany z takimi firmami jak Awin Global, Dawanda, czy Agora, jako nowy Head of Sales, będzie odpowiedzialny m.in za identyfikację i realizację celów sprzedażowych oraz prowadzenie kampanii partnerskich kluczowych reklamodawców Adtraction na polskim rynku.
- Nowa koncepcja sprzedaży, którą wdrożymy przy współpracy z Marcinem, pozwoli nam na poszerzenie naszego portfolio i zwiększenie obecności na rynku, z jednoczesnym utrzymaniem dotychczasowych wysokich wskaźników prowadzonych kampanii marketingowych - mówi Kinga Przepiórka, Country Manager Adtraction
Oprócz Marcina Krakowiaka, na przełomie czerwca i lipca do polskiego oddziału Adtraction dołączyły także Iga Rybak, Agata Kąkol i Marta Garbacz (wcześniej przez 4 lata związana z siecią afiliacyjną Webe Partners).