Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Albert Heijn tworzy e-usługę dla małych gospodarstw domowych

Holenderska sieć supermarketów Albert Heijn testuje nową usługę zakupów on-line skierowaną do jedno- i dwuosobowych gospodarstw domowych.


Reklama

Nowa usługa charakteryzuje się m.in. niższą minimalną kwotą zamówienia oraz bezpłatnymi dostawami (zwykle dostawa to koszt 5 euro).

Usługa o nazwie AH Compact znacznie zmniejszyła minimalną kwotę zamówienia z 50 do 35 euro. 

Niestety klienci kogą wybierać produkty z ograniczonej bazy produktów, nie mają również dostępu do towarów sprzedawanych w opakowaniach zbiorczych.

Jeśli usługa będzie się cieszyć dużą popularnością, zostanie wdrożona na poziomie krajowym.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum