PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Allegro może filtrować wiadomości użytkowników

Autor: Bankier.pl 8 maja 2018 13:55

Allegro może filtrować wiadomości użytkowników Fot. Shutterstock.com

W regulaminie Allegro pojawił się zapis, mówiący o tym, że portal ma prawo do filtrowania wiadomości wymienianych między użytkownikami na wewnętrznym komunikatorze. Firma tłumaczy zmiany bezpieczeństwem - podaje Bankier.pl.

O nowym zapisie w regulaminie portalu poinformował „Dziennik Gazeta Prawna”. Chodzi dokładnie o art. 13 pt. „Prywatność i poufność”, gdzie w punkcie 5. czytamy: „Allegro.pl zastrzega sobie prawo do filtrowania i zatrzymywania wiadomości wysyłanych przez użytkowników w ramach narzędzi udostępnionych w Allegro, w szczególności jeśli mają charakter spamu, zawierają treści naruszające niniejszy regulamin lub w inny sposób zagrażają bezpieczeństwu użytkowników”.

W praktyce oznacza to, że wysyłane wiadomości będą sprawdzane automatycznie pod kątem użytych słów kluczowych. Jak wyjaśnia Allegro, nadawca będzie otrzymywał informację o wstrzymaniu wysłania wiadomości wraz z podaniem przyczyny. Zdaniem Allegro nie ma mowy o naruszaniu tajemnicy korespondencji - użytkownicy akceptując warunki regulaminu, godzą się na filtrowanie wiadomości.

Więcej na bankier.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7969

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,09

  • Min

    2,89

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.