Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Amazon będzie dostarczać zakupy do bagażnika samochodu

Kilka tygodni temu Walmart, który chce wyrwać Amazonowi chociaż kawałek rynku e-commerce, ogłosił, że testuje rozwiązanie, w którym klient dostaje zakupy prosto do swojej lodówki. Amazon nie pozostaje dłużny i według CNBC pracuje nad rozwiązaniami umożliwiającymi dostawę prosto do domu lub bagażnika. Oba rozwiązania łączy jedno – dostawa mogłaby się odbyć pod nieobecność klienta – czytamy w serwisie rp.pl.
Reklama

W Polsce nie jest to może aż taki problem, ale w USA każdego roku giną miliony paczek, które zostawione przez kurierów pod drzwiami, są kradzione. U nas zdarzają się sytuacje, że bez konsultacji z odbiorcą kurier zostawia paczkę np. u sąsiadów, którzy potem twierdzą, że przecież wcale niczego nie przyjęli. Do tego dochodzą niekorzystne godziny pracy kurierów.

Walmart do problemu podszedł nawiązując współpracę z firmą August, która sprzedaje systemy inteligentnego domu. Klienci wyposażeni w taki system będą mogli znajdować swoje zakupy w lodówce. Kurier dysponujący jednorazowym kodem po prostu wejdzie do domu, zostawi zakupy i wyjdzie.

Amazon postanowił podejść do problemu bardzo podobnie. Dostawa do domu wiązałaby się z wykorzystaniem inteligentnego dzwonka. Dodatkowo można byłoby zamówić też dostawę do bagażnika. Gigant z Seattle pracuje tu, podobno, z firmą Phrame, która miałaby dostarczać system specjalnych ramek na tablice rejestracyjne skrywających kluczyki do auta. Dzięki temu kurier mógłby uzyskać dostęp do kluczyków, zostawić paczkę w bagażniku i odłożyć kluczyki do skrytki.

więcej na rp.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.