PARTNERZY PORTALU

Amazon inwestuje w Whole Foods

Autor: dlahandlu.pl za Retail Gazette 3 stycznia 2019 12:03

Amazon chce radykalnie zwiększyć zasięg Whole Foods w Stanach Zjednoczonych. Detalista wprowadzi dwugodzinną usługę dostawy do wszystkich sklepów tej sieci.

Według informacji "Wall Street Journal", pracownicy Whole Foods poszukiwali potencjalnych powierzchni handlowych w USA na przedmieściach i regionach, gdzie dotąd sieć nie była obecna. 

Ten ruch zapowiada dalszy rozwój spożywczej sieci Amazona, która obecnie składa się z 475 sklepów w USA i siedmiu sklepów w Wielkiej Brytanii.

W międzyczasie poinformowano, że gigant technologiczny planuje rozszerzyć dwugodzinną usługę dostarczania zamówienia do domu oraz usługę odbioru (w 30 minut po złożeniu zamówienia) do każdego sklepu Whole Foods, chociaż usługa będzie dostępna jedynie dla klientów Amazon Prime.

Media sugerują, że Amazon może odejść od strategii, którą stosował przez większą część roku 2018, uruchamiając szereg mniejszych sklepów pod marką 365, które koncentrują się głównie na wytwarzanych lokalnie produktach po bardziej przystępnych cenach.

Amazon kupił Whole Foods w 2017 roku za 13,7 mld dolarów i od tego czasu napędza ekspansję na rynku detalicznym w USA i Wielkiej Brytanii, uruchamiając liczne sklepy Amazon Go oraz nowe 4-gwiazdkowe sklepy (z ofertą produktów pozytywnie ocenioną przez konsumentów).

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Michal 2019-01-05 13:34:46

    13,7 mld - nie mln

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,69

  • Śr

    3,08

  • Min

    1,66

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.