Amazon najcenniejszą marką świata. Wyprzedził Apple'a i Google
Amazon trafił na szczyt listy najcenniejszych marek świata. Pozostałe miejsca w pierwszej piątce rankingu Brand Finance Global 500 zajmują odpowiednio: Google, Samsung i Facebook. Czołowe miejsca zajmują zatem firmy z branży technologicznej - informuje Business Insider Polska.

Jeff Bezos, fot.aradaphotography/shutterstock
Reklama
Jeszcze trzy lata temu Amazon zajmował w rankingu ósme miejsce. – Wartość marki giganta e-handlu urosła rok do roku o 42 proc. do 150,8 mld dol. – piszą autorzy rankingu.
– Siła i wartość marki Amazona daje mu możliwość niepowstrzymanej ekspansji na nowe sektory rynku i regiony świata. Wszystko wskazuje na to, że niesamowita marka Amazona będzie rosłą bez końca – komentuje David Haigh, CEO Brand Finance, firmy analitycznej, która przygotowała zestawienie najcenniejszych marek świata.
Przeczytaj także:
Reklama