Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Amazon najcenniejszą marką świata. Wyprzedził Apple'a i Google

Amazon trafił na szczyt listy najcenniejszych marek świata. Pozostałe miejsca w pierwszej piątce rankingu Brand Finance Global 500 zajmują odpowiednio: Google, Samsung i Facebook. Czołowe miejsca zajmują zatem firmy z branży technologicznej - informuje Business Insider Polska.
Reklama

Jeszcze trzy lata temu Amazon zajmował w rankingu ósme miejsce. – Wartość marki giganta e-handlu urosła rok do roku o 42 proc. do 150,8 mld dol. – piszą autorzy rankingu.

– Siła i wartość marki Amazona daje mu możliwość niepowstrzymanej ekspansji na nowe sektory rynku i regiony świata. Wszystko wskazuje na to, że niesamowita marka Amazona będzie rosłą bez końca – komentuje David Haigh, CEO Brand Finance, firmy analitycznej, która przygotowała zestawienie najcenniejszych marek świata.

Przeczytaj także:

Elektroniczna opaska będzie monitorować pracowników Amazona

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum